Biznes w sieci z małym kapitałem? Tak to możliwe! Sprawdź jak uruchomić biznes internetowy przy małym wkładzie finansowym!

Biznes w sieci z małym kapitałem? Tak to możliwe! Sprawdź jak uruchomić biznes internetowy przy małym wkładzie finansowym!

Biznes w sieci z małym kapitałem to często jedyna opcja i szansa dla osób, które nie posiadają odpowiednich środków, aby uruchomić biznes stacjonarny. Bardzo często też dzięki stworzeniu biznesu w sieci możemy rozwijać dany sposób zarabiania i stawać się dużymi markami — tak samo, jak w przypadku zainwestowania dużych sum pieniędzy w świecie realnym. Oto kilka ciekawych pomysłów na biznes w sieci przy małym nakładzie finansowym, dzięki którym będziemy mogli rozpocząć tworzenie własnej marki i zarabiać pieniądze online.

Sklep internetowy

Pierwszym typem biznesu online bez dużego kapitału jest założenie swojego własnego sklepu internetowego. Obecnie jest to bardzo proste i możliwe do wykonania małym nakładem finansowym. Jeśli nie mamy dużych środków na rozkręcenie profesjonalnego sklepu internetowego, możemy utworzyć prostszą wersję, oszczędzając na poszczególnych elementach. Z pewnością będzie to np. stworzenie profilu na platformie sprzedażowej typu Allegro lub innej zagranicznej. Dzięki temu nie będziemy musli płacić dużych sum, za stworzenie dedykowanego serwisu, wykupować hostingu, domeny itp. sklepy na takich platformach również możemy reklamować i promować oraz dodatkowo korzystać z klientów, którzy już znajdują się na danej platformie. Jeśli posiadamy nieco wolnych środków, możemy również stworzyć w cenie 100-200 zł rocznie własną witrynę w kreatorze samodzielnie korzystając z gotowych szablonów sklepów internetowych. Dzięki temu, że sami stworzymy witrynę, nie zapłacimy dużych sum, a będziemy posiadali serwis z dedykowanym adresem.

W sklepie internetowym możemy sprzedawać przedmioty niskiej wartości lub produkty, na których się znamy. Nie musimy również na początku zmawiać dużej ilości towaru a stopniowo zwiększać stany magazynowe w miarę zarabiania. Warto handlować też produktami, które łatwo przechowywać i nie są one problematyczne np. w wysyłce. Jeśli stworzymy sklep internetowy, możemy reklamować go i promować za darmo np. poprzez marketing szeptany, który będzie łatwy w dodawaniu wpisów polecających na forach czy w social mediach. Za niedużą sumę, można wykupić też reklamę np. na Facebooku czy skorzystać z pomocy influencerów i reklamy w Google.

Dropshipping

Drugim sposobem — bardzo podobnym, ale dającym możliwość stworzenia biznesu za darmo bez jakiegokolwiek wkładu jest dropshipping. To model sprzedaży, w którym niejako sprzedajemy wiele rozmaitych, których nie mamy. Dropshipping polega na stworzeniu sklepu internetowego, sprzedawaniu przedmiotów, a następnie zamawianiu ich u producenta czy w hurtowni oraz wysyłce bezpośrednio do klienta. W tym modelu z pieniędzy otrzymanych za zakup np. telefonu kupujemy dany model nieco taniej bezpośrednio w hurtowni i wysyłamy go bezpośrednio z niej do klienta, a zysk pozostanie na naszym koncie. Dropshipping staje się coraz popularniejszy, a dzięki temu możemy sprzedawać wiele przedmiotów i zarabiać mając do dyspozycji jedynie komputer z dostępem do internetu.

Tworzenie marek, blogów itp. i ich sprzedaż

Kolejnym pomysłem na biznes w internecie przy małych środkach na inwestycje jest tworzenie marek internetowych — cyfrowych. Obecnie w sieci działa ogromny rynek usług, sklepów internetowych czy istnieje duże zapotrzebowanie na serwisy internetowe. W tej opcji biznesowej tworzyć będziemy daną markę “od 0”. Będzie to np. wykupienie domeny, stworzenie serwisu internetowego, wstępna reklama marki, stworzenie bazy pierwszych klientów, uruchomienie serwisu internetowego itp. Następnie możemy sprzedać dany biznes, serwis tematyczny, sklep czy uruchomiony “interes”. Przy tworzeniu i sprzedaży marki cyfrowej wykonujemy jedynie żmudne i monotonne czynności, dzięki czemu ta opcja nie ma zbyt dużego ryzyka. Nie musimy inwestować dużych sum, pewne czynności możemy wykonywać samodzielnie, a wykonanie pewnych czynności jest stosunkowo proste. Obecnie wiele osób posiadających pieniądze z chęcią kupi stworzony sklep internetowy czy markę cyfrową, gdyż samodzielnie nie chcą wykonywać podstawowych i monotonnych czynności tracąc czas.

Biznes w sieci z małym kapitałem? Tak to możliwe! Sprawdź jak uruchomić biznes internetowy przy małym wkładzie finansowym!

Stwórz agencję marketingową! Usługi cyfrowe

Ciekawym rozwiązaniem na biznes w sieci bez dużego nakładu jest stworzenie agencji marketingowej. Choć na początku może wyglądać nieco prowizorycznie, po pewnym czasie będziemy mogli np. zarejestrować firmę czy stworzyć typowy biznes stacjonarny. W tym celu wystarczy oferować np. usługi pozycjonowania, copywritingu czy tworzenia stron internetowych, czyli wszystkie te usługi, które związane są z marketingiem internetowym. Następnie będziemy zlecać ich wykonanie za niższą cenę, np. u freelancerów zarabiając na różnicy cen. Na rynku istnieje duży popyt na takie usługi. Istnieje również wielu freelancerów, którzy za niską cenę wykonają dla nas określone czynności, np. napiszą teksty czy wykonają linkbuilding. Reklamując odpowiednio swoją markę i przyjmując zlecenia, możemy nawiązać wiele kontaktów biznesowych oraz stworzyć struktury agencji marketingowej zatrudniając np. pracowników tak, że ktoś będzie pracował za nas.

Rzemiosło, rękodzieło i wyroby lokalne/naturalne

Internet daje również bardzo wiele możliwości przy tworzeniu biznesu niezwiązanego z produktami cyfrowymi czy handlem. Dzięki niemu możemy sprzedawać produkty lokalne, wyroby naturalne czy własne przedmioty w naszej okolicy. - stacjonarnie. W takim wypadku oprócz stworzenia podstawowego biznesu w świecie realnym — który nie musi być kosztowny, w sieci będziemy skupiać się na promocji i zdobywaniu lokalnych klientów. Do najpopularniejszych pomysłów należy tworzenie własnych gadżetów, biżuterii, obrazów, dodatków ozdobnych oraz wszelkiego rodzaju usługi takich jak naprawy, remonty itp. Tylko od nas samych zależy jaką formę biznesu wymyślimy. Klientów zaś i zlecenia możemy zdobywać w internecie, tworząc i pozycjonując witrynę, wykupując reklamę w Google i na Facebooku, korzystając z pomocy influencerów, wykupując artykuły sponsorowane czy prowadzą marketing szeptany. W ten sposób z sieci pozyskamy klientów dużo taniej niż np. poprzez reklamę na billboardach, w radiu czy tv. Łącząc ze sobą tanią reklamę w internecie i ekonomiczny styl biznesu stacjonarnego możemy małym kosztem w internecie stworzyć markę lokalną, z której w rzeczywistości korzystać będzie wielu internatów.

Podobne artykuły