Czym jest Google Ads? Dlaczego jest to najbardziej popularne rozwiązanie, metoda, platforma oraz system reklamowy, z którego korzysta większość firm? Bowiem przede wszystkim, jest to koncepcja powiązana z największą i najbardziej rozpoznawalną wyszukiwarką internetową, z jakiej każdego dnia korzysta miliony osób, które poszukują w niej ważnych i cennych informacji. Właśnie dzięki niej, pragniemy znaleźć niekiedy konkretny produkt lub usługę, a co za tym idzie wyszukać w najbardziej wygodny dla nas sposób.
Co umożliwia nam Google Ads?
Google Ads, umożliwia nam przede wszystkim możliwość wyświetlania linków sponsorowanych w wyszukiwarce internetowej, oraz w programach partnerskich powiązanych z Google Adsense.
Teksty reklamowe trafiają na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania, ewentualnie pojawiają się w kolumnie po prawej co do tego stronie, dodatkowo należy pamiętać iż nie ponosi się tutaj wydatków za samo wyświetlenie reklamy ale kliknięcie w nią. W ten sposób możemy nie tylko trafić do konkretnego klienta, ale przede wszystkim zoptymalizować grupę potencjalnych odbiorców naszych produktów, towarów lub usług. Określić ich preferencję, wiek, lokalizację czy nawet to czego on w danym momencie potrzebuje i oczekuje, ewentualnie szuka.
Jak wszyscy wiemy, pojawienie się na takiej pozycji w wyszukiwarce internetowej Google, to idealne wręcz rozwiązanie, w aspekcie czysto promocyjnym, prezentowania naszej oferty czy potrzeby zainteresowania nią.
Dodatkowo możemy ustalić budżet, jaki posiadamy przeznaczony na ten cel, a sprecyzowanie formy rozliczenia CPM ( rozliczenie za 1000 klientów) czy CPC (kliknięcie w nasz link), to metoda na najszybsze pozyskanie klienta.
Kolejną zaletą Google Ads, jest bez wątpienia fakt, iż jest to reklama która działa niemal natychmiast, pojawia się w momencie aktywowania konkretnej kampanii marketingowej.
Nie ma jakichkolwiek wątpliwości co do tego, iż Google Ads to nie tylko jedno z wielu rozwiązań które warto uwzględnić przy prowadzeniu działań marketingowych w internecie, ale najbardziej skuteczna metoda na dotarcie do konkretnego klienta i osiągnięcie większych co do tego zysków.