6 przydatnych aplikacji biznesowych

6 przydatnych aplikacji biznesowych

Bez względu na to, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę, aplikacje biznesowe na pewno ułatwią Ci życie. Jeśli chcesz zwiększyć wydajność i poprawić organizację, wybierz odpowiednie narzędzie. Niektóre aplikacje mogą usprawnić zadania finansowe firmy, w tym zarządzanie listą płac i płacenie podatków. Dają też lepszy obraz na sytuację finansową działalności.

Quickbooks

Oprogramowanie księgowe Quickbooks pomaga w prowadzeniu firmy. Daje pogląd na jej ogólną sytuację finansową. Pozwala śledzić wyniki sprzedaży i wydatki. Ułatwia przeglądanie sprawozdań finansowych. Zapewnia łatwy dostęp do faktur i potwierdzeń przelewów.

Quickbooks można zintegrować z tysiącami kont, w tym bankowym kontem firmowym, kartami kredytowymi, PayPal i Square. Bezproblemowo przesyła dane z tych źródeł. Ułatwia także rozliczanie podatków. Można go używać na iPhonie, iPadzie oraz smartfonie lub tablecie z Androidem.

6 przydatnych aplikacji biznesowych

Aplikacja do skanowania dokumentów

Scanbot Pro oferuje doskonałą jakość skanowania, rozpoznawania pełnego tekstu. Ten skaner dokumentów ma elegancki, prosty interfejs. Zapewnia szerokie opcje udostępniania. 

Dokładnie przycina skany. Jednocześnie skutecznie koryguje zniekształcenia geometryczne. Zawiera przydatne funkcje znaczników PDF. Dokumenty nie będą udostępniane na serwerach Scanbot Pro. Aplikacja oferuje szereg filtrów, których można użyć do edycji przechwyconego dokumentu. Proponuje też narzędzia do edycji, takie jak automatyczne kadrowanie, obracanie i nazewnictwo plików. 

Skype

Konkurencji próbowali zrzucić Skype z pozycji lidera wśród narzędzi do wideokonferencji. Jednak aplikacja nadal jest skuteczna. Cieszy się ogromną popularnością. Możesz jej używać do połączeń wideo lub głosowych. W ten sposób możesz porozmawiać z osobą na drugim końcu świata. Pozwala transmitować wideo, zdjęcia i pliki dowolnej wielkości. Wysyłaj bez przeszkód wiadomości tekstowe i głosowe. Skype działa również na urządzeniach Amazon Alexa.

Asana

Jeśli chcesz poprawić komunikację i współpracę w zespole, Asana sprawdzi się idealnie. Internetowa i mobilna aplikacja pozwala przeglądać wszystkie zadania i projekty. Ułatwia śledzenie postępów na tablicy Asana i udostępnianie notatek. Umożliwia przesyłanie plików i komunikowanie się członków zespołu bez konieczności wchodzenia na pocztę. Asanę można zintegrować z Dyskiem Google, Dropbox i Slackiem.

Trello

To łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania projektami. Kontroluje przepływ pracy w zespole. Każda karta utworzona na planszy Trello reprezentuje zadanie. Możesz dodawać członków, komentarze, załączniki, listy kontrolne, terminy, etykiety i naklejki. Za każdym razem, gdy edytujesz lub dodajesz kartę, wszyscy członkowie zespołu są powiadamiani o tym mailowo i na urządzeniach mobilnych. Mogą też dodawać nowych użytkowników. Wystarczy jedno kliknięcie.

6 przydatnych aplikacji biznesowych

Dropbox

Zrzesza 500 milionów użytkowników i 200 000 firm. To najpopularniejsza platforma do przechowywania i udostępniania plików w chmurze. Cieszy się ogromną popularnością wśród firm, które potrzebują niezawodnego udostępniania informacji telepracownikom.

Podobne artykuły